Som det mesta annat är det enkelt när man kan…men innan dess finns det gott om möjligheter att sticka in remmen på fel ställe, klämma fingrar och rent allmänt få ett annat resultat än önskat!
Så idag blev det träning för Christoffer (som ju var på prao hos oss i januari och nu har påsklov från skolan), Casper (vår holländska praktikant) och Meja (vår stockholmska praktikant).
Efter lite fixande blev de alla godkända! Bra jobbat!


Lämna ett svar