Sliparebacken på äventyr!

Idag har vi varit runt i Skåne på Öppet Snickeri! I en minibuss som jag delade med Taylor Swift, Arvo Pärt, System of a Down, Cherrie, Kashmir + Ronnie, Christina, Markus, Julia, Nellie och Paula* hade vi en fantastisk dag! Sång, skratt, lärdomar och fika!

Vi hann besöka Thomas på Limknektens Snickeri, Patrik Blixt och Peter Wallin. Tre väldigt olika och väldigt trevliga snickerier. Hade vi bara hunnit så hade vi så gärna stannat ännu längre och kollat, pratat och lärt oss! Så väl mottagna vi blev överallt och hur kul det var att höra att det hade kommit så mycket folk från när och fjärran redan innan oss.

Frukost vid ringsjön hann vi också med!

Tack allihopa, överallt!

*Känner ni inte igen Paula så är det för att hon är vår nya praktikant från Tyskland. Hon kom i måndags och är redan i full fart, ambitiös och flitig!


Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *