Vilken fantastisk helg!

Igår var det dags för oss att ha Öppet Snickeri. Och vilken uppslutning det blev, uppskattningsvis 50+ besökare utspridda över dagen. Så otroligt många intressanta samtal vi hade. Kaffet dracks och bullarna åts!

Det blev också lite snickrande. Paula, vår tyska praktikant som började i måndags fick provköra. Hon fick för första gången i sitt liv se en pantorouter och vår egentillverkade fräs-svarv-jig för vertiaklfräsen. 20 minuter senare fick hon köra fram bordsben inför en 25-manna publik. Det gjorde hon med den äran! Lugnt, coolt utan att vara kaxig. Lyssnade på instruktionerna och genomförde sen väldigt fint. Imponerande! Hon fick också mycket applåder:)

Ett stort tack till alla er som kom och förgyllde vår dag! Så underbart att snacka snickeri med andra likasinnade!


Ett svar till ”Vilken fantastisk helg!”

  1. Profilbild för Annika
    Annika

    Så roligt att så många kom och tittade på Snickeriet!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *