Igår var det dags för oss att ha Öppet Snickeri. Och vilken uppslutning det blev, uppskattningsvis 50+ besökare utspridda över dagen. Så otroligt många intressanta samtal vi hade. Kaffet dracks och bullarna åts!
Det blev också lite snickrande. Paula, vår tyska praktikant som började i måndags fick provköra. Hon fick för första gången i sitt liv se en pantorouter och vår egentillverkade fräs-svarv-jig för vertiaklfräsen. 20 minuter senare fick hon köra fram bordsben inför en 25-manna publik. Det gjorde hon med den äran! Lugnt, coolt utan att vara kaxig. Lyssnade på instruktionerna och genomförde sen väldigt fint. Imponerande! Hon fick också mycket applåder:)
Ett stort tack till alla er som kom och förgyllde vår dag! Så underbart att snacka snickeri med andra likasinnade!



Lämna ett svar