-
Årets sommarjobbare!
William, som började som gymnasie-praktikant i januari samt Christoffer, som var högstadie-prao i våras har båda sommarjobbat hos oss. De har båda gjort en väldigt bra insats, både tillsammans med varandra, oss andra och när de har jobbat ensamma. De har dock inte snickrat så väldigt mycket….men det har blivit mycket att bära, skyffla, lyfta,…

