-
Och så var det förlust i sten-sax-påse igen….
Återigen slog Jesper mig så nu står han och inviger den nyinköpta svarvchucken och jag ordnar månadens papper…. …jaja, jag slår honom nog nästa gång;)
-
Dagens förbättring!
Som bekant arbetar vi mycket och målmedvetet med att effektivisera vårt sätt att arbeta på. Att arbeta med styckmöbler eller väldigt små serier är i grunden en ganska ineffektiv process. Ställtider påverkar den totala tidsåtgången i hög grad. Samtidigt levererar vi möbler och snickerier av högsta kvalitet. Det tar tid och energi att skapa. Att…


