-
Ögonblick från snickeriet!
Det gick sådär att ha jullov…Idag har vi först gett Carmonius Finsnickeri ett handtag med att baxa in deras splitternya fina hyvel och sen har jag skruvat på vår nya dammsugare med cyklon samt kopplat och linoljemålat en fönsterbåge. Jesper arbetar med ett nattduksbord i ask och har börjat med att bookmatcha ihop massivträ. Ur…

