-
Knästorp -> Zittau nästa!
Igår skickade vi hem praktikant-Markus för sista gången. Fyra månaders intensiv praktik var till ända. Nu sitter han på färjan till Trelleborg-Rostock och sen blir bil Rostock-Berlin-Dresden-Zittau, väldigt nära både den polska och tjeckiska gränsen. Hemma väntar julfirande med familjen. Jag gissar att det ska bli skönt att prata bara tyska ett tag. Stort tack…

