• Idag blev vi fulltaliga igen!

    Idag blev vi fulltaliga igen!

    Med både Jesper och Alexandra tillbaka från semester är vi nu full styrka igen, härligt! Som väntat kom alla tillbaka laddade och sugna på att snickra! Det blev full fart direkt (ja förutom en av oss som fick tillbringa halva dagen med offerter…). Otroligt upplyftande med all positiv energi man får av att jobba med…