-
Robotbyggardag!
Idag har det varit robotbyggardag med Viktor! Det höll på att starta med katastrof då jag fick för mig att han var fyra, men han är ju fem! Stor skillnad såklart. Som tur var så fick jag inside info i tid! Sen blev det sedvanlig frukost med kaffe, festis och genomgång av jobbet, snickeriets säkerhetsregler…
-
Nya prao på ingång – förberedelse av Robot!
Nästa helg har vi en ny praktikant. Då dyker Viktor upp! Viktor är fyra år gammal och vi ska tillsammans bygga en Robot! Jag har fått en komplett sprängskiss i tusch och vi har pratat igenom utförandet. Efter lite diskussion kom vi fram till att larvfötter kan vara ett alternativ för framtida robotar, när vi…


