-
Lovisa och Jesper får – och tar! – stort ansvar!
Idag började jag dagen m rejäl huvudvärk. Så är det vissa dagar, bara att skicka meddelande till resten av gänget på messenger att jag går o lägger mig igen och kommer in när jag är bra. Framåt lunch funkade det att ta sig in till snickeriet. Där rullade allt på utan minsta problem. Ett idogt…
-
Största fräsjiggen, halvdag med stämborrmaskinen, svetsad dörrstopp, borrförvaring – och gräsklippning!
Idag har det varit full bemanning och full fart på Sliparebacken! Båda våra praktikanter har varit här ett bra tag nu (Victor är tyvärr på sin sista vecka!) vilket normalt innebär en större del egna projekt – om det funkar med planeringskalendern. Teorifrukost och praktikförmiddag handlade om stämborrmaskinen. Fördelar/nackdelar. Moderna ersättare. Slipvinklar, avstånd borr/hylsa, alla…


