Fördomar har ett lite väl dåligt rykte tycker jag. Om man inte är väldigt dålig på dem så stämmer de ju påfallande ofta. Om de oftare är fel än de stämmer så borde man försöka tänker efter lite mer kan jag tycka.
En fördom jag har är att våra tyska praktikanter håller en mycket hög nivå. Tekniskt skickliga men framförallt drivna och flitiga. Lösningsorienterade.
Den fördomen infriades på alla sätt med Paula. Tyvärr åkte hon hem idag. Men hon fick med sig ett fint rekommendationsbrev och förhoppningsvis en hel del lärdomar och erfarenheter. Jag gav henne såklart rejäla och bra tips; Se Game of Thrones. Såga rakt. Ha kul. Kom tillbaka igen!
Vi ser gärna dig här igen Paula. Du har jobbat bra från dag 1. Vaket, engagerat. Ovanpå det en härlig energi, en faktor som inte kan överskattas.
Tack Paula!






Lämna ett svar