• Det är ofta allvar hos oss.

    Det är ofta allvar hos oss.

    Krav på vad vi gör, hur vi gör det. Nivån på vårt arbete. Hur vi resonerar, hur vi arbetar. Hur vi framstår och vilka signaler vi sänder. Deadlines och leveranstider. Jag är alldeles speciellt glad att det också finns kapacitet att kombinera allt allvaret med detta:)

  • Om allvaret, möbelsnickaren och Corona

    Om allvaret, möbelsnickaren och Corona

    Att snickra tar vi på stort allvar. Kraven på resultat är mycket höga. Risken att trasa sönder sina händer i maskinerna är alltid närvarande. Det är ganska ofta det bara finns en chans att få till något – gör man fel finns det ingen Ctrl-Z utan det blir istället, i bästa fall, att börja om.…